JellyPages.com

söndag 24 november 2013

nya leksaker!

Hej alla läsare!

Jag har köpt två nya leksaker den ena är två knipkulor och den andra är en palm power vibrator.

Jag tyckte att båda två var ett riktigt bra köp då vibratorn var väldigt kraftig och gick även bra att använda under sexet. Det dröjde inte heller lång tid innan man fick flera härliga sprutorgasmer samt att Naugthy tyckte det vibrerade skönt på kuken när han knullade min våta fitta.

Kulorna gav väldigt bra träning till knipmusklerna samtidigt som dom masserade skönt i fittan under sexet.

Jag har även klarat av 2 dares! den ena var att jag skulle suga av Naugthy fem dagar i rad och den andra var att jag skulle bära knipkulorna i mig från att vi gick hem i från tills att vi kommit in i hytten då vi i helgen har åkt på kryssning. Så ställningen är nu 2-1 till mig :)




 

//Kinky

1 kommentar: